Cypern dag 10, dalig uppdatering.

Hej snyggosar.
Sorry for den daliga uppdateringen, har inte sa mycket och skriva, det enda man gor har ar bada, sola, ater och sover.
Haha, vi har ju all inclusive har ocksa, alltsa man far glass lask mat snacks och allt sant gratis, jatteharligt!
Fast jag borjar langta hem nu, saknar alla, och idag borjar ju alla i skolan ocksa.
I alla fall, idag ar det 37 grader och stralande sol!
Dom har sista dagarna ska jag pressa mycket! Bli brun, bli brun...

Forresten, ar det nagon som alskar twilight lika mycket som jag ?
Langtar ihjal mig tills Twilight the moon kommer ut pa bio, laser ju bockerna men vill enda se filmen, det maste man ju gora!
Har ar trailern till Twilight the moon.



Jag alskar twilight, maste maste se den! 

Take care.

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0