Cypern dag 4

Hej sotnosar!
Hur mar alla ?
Jag mar bra, och har ar allt fortfarande lika bra som igar, det ar varkligen jattefint vatten har och jag onska jag bodde har, fast skulle saklart inte klara ett liv utan mina vanner, jag saknar er sjukt mycket verkligen, hoppas ni har det bra, och alla andra med saklart.
Och jag har redan blivit lite brun, och det ar tio dagar kvar sa jag ska bli mycket brunare.
Fast jag vill ocksa hem till alla nu, men enda vill jag vara kvar har i varmen, hemma ar det nog inte lika varmt som har.
Jag kanske ar trakig nu och inte laddar upp bilder, men det kommer nar jag kommer hem.
Hors imorgon eller pa lordag, puss!

Gör mig glad? (a)
Postat av: nadin

fiin blogg :) besök gärna sweetnadinsweet.blogg.se och www.thethreesister.blogg.se dom är mina 2 bloggar =)

2009-08-13 @ 20:33:01
URL: http://sweetnadinsweet.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0