Behöver tänka, behöver välja. Rätt.

Hej blogggen, förlåt för sämst uppdatering.
Men jag känner att jag inte orkar med bloggen mer, så ja, jag tar en bloggpaus, iaf fram till julafton.
Måste få lite glädje i mig, inte bara sitta och tänka på han.
Så jag ska träffa vänner, umgås med familjen osv. Det är ju de julen är till för.
Jag kanske slänger upp korta inlägg om jag känner får de, då och då.
Idag ska jag ta de lugnt, är fortfarande kanonförsyld, sen i eftermiddag ska jag ner till stan och kolla på handbollsmatch, det blir kul, i think.
Det är inte lätt, när man har två olika sorter av kompisar.
Man vet inte vem som är falsk, fast jag tror, jag vet.
Imån blir det i alla fall en heldag med min bästa vän, och det kan verkligen behövas.
Jag älskar dig, och det är du som får mig må som bäst, vore ingenting utan dig.
Kisses



Jag och min klara, saknar dig vännen! ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0