Det är ju lucia idag ?! ;s

Det hade jag glömt, haha (a)

Men familjen ska iaf åka in till stan och äta middag och sånt där, det blir väl mysigt, jag behöver nog komma ut också.
Mår inte så jättebra idag så har tagit en iprem :)
Men jag kom hem vid 11 igår, så roligt var det faktiskt inte, men träffa många sötnosar iaf!
Vid halv 10 gick vi och satte oss på ett cafe, asmysigt var det, sen vid 10 gick vi hem, har massa bilder från igår men min mobilsladd har krachhat så jag kan inte lägga in bilder, blir så j*vla sur för sånt!
Nu kan jag kanske inte lägga upp så mycket andra bilder heller, fast jag får väl avdvända min kamera ist :)
Men jag hinner inte blogga mer nu, ska platta håret och sminka mig sen ska vi åka, hörs ikväll. Kisses ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0