Snow!

Nu sitter jag och plattar håret, är säkert ingen ide endå för det kommer bli lockit så fort jag går ut,
FÖR DET HAR SNÖAT IDAG ♥
Hur gött är inte de ? ;o
Visst, de kan va rätt jobbigt när man cyklar till skolan och så, men det är endå sjukt mysigt, tex på morgonen när man går upp och vaknar av att det lyser av vit snö utanför fönstret, älskar det !
Men jag tar med mig kameran idag, så de blir antagligen lite bilder, men dom får ni inte se idag endå, för det hinner jag inte, så jag slänger upp dom imorgon eller på fredag, :)
Och förresten fick jag reda på mina betyg i Svenska/So/Bild, och hade G i alla tre..
Nöjd att jag inte fick IG iaf, men skulle inte skada med iaf ett Vg ju, jaja, jag ska ha det nästa termin iaf, haha!
Men nu ska jag fixa mig så hörs vi senare eller imogon, kisses ♥





Jag i branäs, mars iår var det, men v 7 åker vi och en annan familj till Åre, fyf*n va kul de ska bli !
Fast är rädd att jag ska bryta armen för när vi var och åkte skidor sist bröt jag båda armarna, båda, det är faktiskt sant.

Pinsamt nog, och det som är ännu värre är att jag stog still. HAHAHA.
Jag är så jävla klantig, varje dag ska de hända ngt med mig, idag på handbollsträningen skulle jag sparka iväg en boll, och såklart missar jag bollen och snubblar på mig själv och ramlar, harregud asså.





Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0