Update

Torsdagar är sånna dagar jag inte hinner blogga förrän på kvällen.
För vi slutar rätt sent, och börjar våran träning tidigt, så då hinner jag inte blogga imellan där...
Men har iaf duschat precis nu, och sitter och väntar på att Glee ska börja, sitter också och kollar lite smått på mammas pojkar :)
Idag var det en helt okej dag, hade no redovisning på morgonen som gick helt okej!
Sen var det engelska redovisning, och där fick jag G +, är ganska nöjd faktiskt, plus att jag fick reda på det oförberädda provet och där fick jag VG! Helt otroligt, gud va jag skriver om massa tråkiga saker, men ni får stå ut, är bara sjukt glad idag!
Imorgon är det fredag och det ska bli asgött med helg, veckan har visserligen gått fort men det är endå gött med helg, nu ska jag kolla lite bloggar och facebook och sånt, mer uppdatering i helgen också, love!
Världens snyggaste ! ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0