Bässsstis

Lisa gick precis hem, har varit en sjukt bra dag, först gick vi till kungsmässan, jag hade fått ett presentkort på gina från mamma, så det blev två tröjor därifrån, (bild)
Sen cykla vi typ runt i hela stan för att hitta en kladdkaka som lisa trodde fanns först på hemköp i innestan, sen hemköp vid skolan, sen coop, så det blev en rundtur i stan där ja..
Vi gick för att hyra film också, men hittade ingen men det gick en film på tv, ngt med cheerleding, helt okej faktiskt!
Nu om typ 5 minuter kommer våra grannar så ska dom äta här så det blir mys, emma och dom ni vet, "min sötnos" hon som jag fotade i veckan, dom kommer hit :)
Men vi hörs ikväll eller om en stund, love!



Ser helt drogad ut, men t shirt, från gina ofc, 149 :-



Smutsig spegel... 149 :-

Gör mig glad? (a)
Postat av: lisa

kissie mjauu

2009-11-07 @ 20:03:26
Postat av: sofia

grr

2009-11-07 @ 21:07:49
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0