blogg.se suger, förlåt, men så är det !

Det funkade inte att uppdatera tidigare idag, så det var inte mitt fel!
Men men, skolan var helt okej idag, slutade tidigt, runt 2 typ, hade no sista lektionen, så skulle vi kolla i sånna där mikroskop, och det var sjukt äckligt!
Aja, sen gick jag och alicia till stan en snabbis, skulle köpa ett linne, men såklart finns det inte i min storlek!
Så vi gick hem till mig och pluggade lite till no provet, och så gjorde jag matteläxan, *stolt*
Sen runt halv 7 åkte vi till ngn kostsak som p-95 och f-95 skulle vara med på, dom typ pratade om vad man skulle äta och så, inte de roligaste direkt, men jag överlevde, kom nyss hem, har ätit och så, ska nog sätta mig i soffan och kolla på tv en stund, så hörs vi senare!
Bjuder på en bild på mig och alicia också :)




Dålig mobilbild, men men :d

Btw; jag ska bättra mig med mer uppdatering, snart, när allt lugnat sig, promise!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0