Cocoo!

Kom hem för en stund sen, har inte hunnit göra så mycket en, men jag gick in på Cocoos hemsida och kollade på armband, dom har sjukt mycket fina smycken där, men dock lite för dyra för mig, har ju inte så jättemycket pengar precis, haha :) 
Min mobil funkar inte heller, eller man kan inte ringa eller något, wiiie... -.-
Men tänkte slänga upp lite bilder på dom armbanden jag fastnade för!





Sjukt sött!



Love & Peace









Alla dom här armbanden + mycket mycket mer kan du hitta här!
Jag måste börja plugga snart också, usch & blä, längtar redan till jullovet!


Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

ja kanske ska köpa ett sånt.

dom har sjukt fina grejer ;D

2009-11-04 @ 20:07:59

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0