Djävulen bär prada

Sitter och kollar på djävulen bär prada, den är skitbra, men jag får se om jag ser hela filmen, om jag orkar det, sov ju inte jättebra inatt, men jag får se! :)
Och så nu är det nyheterna, orka att det ska vara det mitt i filmen liksom ?
Och förlåt för att jag inte har bloggat, men det har inte funkat.. ?
Så ni får se bilderna imorgon ist.
Och imån är det skola igen, aja, kul att träffa alla iaf!
Hörs imån,
puss (L)


Gör mig glad? (a)
Postat av: ida.

Nu så är det frågestund på min blogg, ställ gärna en fråga då! :)<3

2009-11-01 @ 23:21:54
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/
Postat av: josefinebeijer!

TILL SARAH OCH SOFIA!

jag ska titta om jag hittar en san hardy troja!

men det ar inte sakert for vi ska bara till en marknad och jag vet inte om det finns sanna dar . men om jag hittar ska jag kopa 2 trojor!

jag saknar errr!<3

2009-11-02 @ 10:28:54
URL: http://jjosefinebeijer.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0