Sjuk dröm! :o

Godmorgon bloggen.
Inatt drömde jag världens sjukaste dröm!
Jag drömde att josefine som är i thailand nu, kom hem till sverige, en och en halv vecka för tidigt bara för att hon hade tagit en killes mössa i våran skola! ;o
Haha, helt sjukt, och så åkte hon hem för det också, haha, crazzzyy.
Och min madrass har gått sönder så kl halv 6 i morse vaknade jag att jag nästa låg på golvet, kanon! (y)Men jag somnade om som tur var och vaknade runt 10, och snart kommer mamma och pappa och hämtar oss så ska vi åka hemmåt, så väntar det en tråkig söndag  med fysik, usch. Aja, får väl hitta på ngt kul ikväll ist med någon kompis eller så! :)
Så hörs vi när jag kommer hem, och förlåt med den dåliga uppdateringen igår! (a)


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0