Sjukt mycket just nu

Och jag känner att jag orkar inte tänka på att blogga och göra flera inlägg varje dag.
Har prov varje vecka fram till v 49, och nu i 8an så är det ju viktigt att satsa på skolan, betygen kommer ju till jul.
Och jag vill kunna välja vilken linje jag går i, så om ni undrar varför jag inte bloggar så mycket är det för att jag inte har tid, men jag ska försöka, det lovar jag! :)
Men det har inte hännt så mycket idag, förutom att det har varit en väldigt seg och tråkig måndag, dåligt väder är det också, usch.
Imorgon skulle jag lillebror och pappa ientligen gå på bio, men det blev inte så för det gick ingen som vi ville se :/ Har ni haft en lika tråkig måndag som jag eller hur har ni haft det idag ?
Men nu ska jag bjuda på lite söta bilder på min sötnos som jag fotade lite igår!
Hon är den sötaste 6åringen som finns, och underbaraste, älskar min lilla plutt (L)
Sen ska jag gå ner och äta något tror jag, så detta blir det sista inlägget idag, men jag bloggar ju iaf, right ?



Visst ser denna bilden typ läskig ut ?! :)



Cute!



Favoritbilden :DD



Sista bilden, eller vi tog typ 25 bilder, men knappast att jag lägger upp alla, haha.
Peace & Love

Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

naww, vad söt hon är !!

2009-11-04 @ 20:06:20

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0