Stressig dag!

Hej bloggen! :D
Idag hade vi matteprov, och det gick faktiskt ganska bra, bara den sista uppgiften kunde jag inte, men annars känns det faktiskt ganska bra!
Och så fick jag reda på mitt hemkunskaparbete idag också, och gissa vad ?
Jag fick VG, VG, sofialinneaengqvist fick VG, och hon har varit sjukt glad hela dan, för det har varit en sjukt bra dag :)
Vi slutade runt 3, hade gympa sista lektioen, med redskap, haha, inte direkt min bästa sida som inte ens kan göra bakåt kullebytta, aja, det gick väl helt okej, sen snabbt hem och träffa saknade josefine en stund, hon kom hem från thailand inatt, och hon LEVER, har varit sjukt orolig att planet typ skulle krascha eller nåt, men det gjorde det inte som tur var!
Jag fick en ed hardy tröja och ett fotarmband typ, tack vännen, och du ska få dina pengar i skolan imån om du läser detta!
Och hon är kanonbrun!
Iaf, jag bara träffa josefine i kanske 10 minuter, sen snabbt hem, äta lite, och iväg till träningen, därför har jag inte kunnat blogga idag, men snart, eller typ kl 9 ska jag se någon ny serie som går på 4an, Glee eller ngt.
Oj, blev ett långt inlägg, aja, bloggar imorgon, love.



Haha, lisa och jag innan träningen när vi väntade på tåget, båda ser helt efterblivna ut för vi var inte beredda, men vi bjuder, så enjoy!


Gör mig glad? (a)
Postat av: josefine

det var faktiskt ett ermband du fick av mig ;) ,

jag har saknat dig massorr min pluutt (L)

2009-11-13 @ 18:15:15
URL: http://jjosefinebeijer.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0