Thursday

Hejbloggen, förlåt för att jag inte har bloggat idag, men jag har varit med lisa hela dagen, har varit sjukt kul!
* Stan kl 4
* Sen gick vi och åt, på fyren, sjukt mysigt, och asgott! :)
* Kungsmässan en stund.
* Sen fyren igen och plugga och lisa hjälpte mig med matteläxan.
* Hem, somna i soffan typ.
* Nu, kollar jag på mammas pojkar!

Orkade inte skriva så detaljerat eller så, men det har varit en kanondag.
Och det gick ganska bra på noprovet faktiskt om ni ville veta det! :DDD
Nu ska jag gå ner och fortsätta kolla på mammas pojkar med mamma.
Puss



Najs...



Seeeya

Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

så fin ! :)

2009-11-06 @ 19:29:47
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0