Turn it up

Chaaacha bloggen, mår lite bättre nu, har tagit en sån där ipren tror jag den heter, så jag mår bättre!
Än så länge har jag bara legat i soffan och kollat på film efter film, och så kom pappa hem med baguette och witamin wells, tack! :D
Får se om jag ska städa rummet sen också, det ser ut som ett ***vette!
Och hur dammigt som hellst, men det är så tråkigt att städa så det blir aldrig av, däremot är det sjukt gött om man har ett rent rum!
Hoppas jag blir frisk till imån, för då är det träning, och jag spelade handboll sist i söndags! ;o
Det känns som det var 1000 år sen, så imorgon blir det nog träning om jag mår bättre, och skolan då också.
En månad och 6 dagar kvar till julafton också! 
Nu har jag inget mer att skriva, så vi hörs om en stund eller så.

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0