You make me feel this way

Rubriken har inget med själva inlägget att göra!

Hej sötnosar, hinner skriva ett snabbt inlägg innan jag lägger mig ♥
Idag hade vi typ någon teatersnubbe som typ lärde (eller a, lärde och lärde..) våran klass att respektera varandra typ ? Jag hängde inte riktigt med men något sånt var det iaf, och så fick jag spela teater, det var sjukt kul, haha :)
Sen efter skolan satt jag kvar en stund med oliver och anton och snacka med dom medans lisa typ var hemma och fixade ngt, sen stack vi till kungsmässan där jag bytte en tröja och så, sen åt vi på donken eftersom vi är så ffffeta.
Sen hem till henne och så kom felicia, så åt vi hemma hos mig sen blev det idol och massa annat roligt!
Nu ska jag stänga av datorn, sen typ fixa mig och lägga mig, ska ta lagfoto med laget imån vid 11, sen ska jag träffa emma, så jag bloggar när jag hinner, chhhiao! ♥



Alla har ju varit små någon gång.. Jag och alicia, i femman tror jag, kommer ihåg att vi tog bilder till en kabaré som vi skulle vara med på, haha ;) 










Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0