Blev en liten bloggpaus!

Jag kännde inte för att blogga, tyckte inte det var kul, men ientligen.. Det är ju riktigt kul att kolla på sen när man blir äldre, vad man gjorde på dagarna och sånt!
Idag vaknade jag halv nio av at jag trodde att det var fredag så jag flög upp ur sängen, sen stog jag bara i mitt rum i ungefär i en minut och tänkte på om det var fredag eller lördag, så kom jag på att det var lördag så jag gick och la mig igen men var redan klarvaken så då gick jag upp och satte på tvn, haha, typiskt mig att göra så!
Dom två senaste dagarna har det inte hännt speciellt mycket, igår var det ju fredag, så efter skolan stack jag och lisa till kungsmässan, men vi orkade inte vara kvar så länge, så vi gick och hyrde film och köpte godis, vi hyrde Barnhemmet!
Skitäcklig, sen runt 6 halv 7 såkom felicia, så gick vi hem till mig, kollade på idol och hade det sjukt mysigt!
Och camilla åkte ju ut, vad tycker ni om det ?
Jag tycker det var bra, niklas kan ju inte åka ut liksom! ;o Haha.
Men idag så ska jag träffa sarah josefine och emelie, var sjukt längesen vi träffades alla fyra, :)
Men jag bloggar om en stund igen, ska duscha och sånt nu, puss!



Lite suddig bild från igår, älskar er tjejer!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0