Dåligt med uppdatering = långt inlägg!

Hej sötnosar!
Hur mår ni ?
Jag mår bra, eftersom jag inte skrev ngt igår, som jag inte hann, så ska jag berätta om igår och idag så det blir ett långt inlägg!

Igår:
Var det skolan som vanligt, sen träffade jag emil en stund, vi snackade bara och så, sen så vid 5 tog jag tåget och så mötte jag upp mamma, för vi skulle gå på bio, vi såg Bröllopsfotografen!
Den var ganska rolig, och bra, kanske lite långtråkig, men helt okej. :)
Vi kom hem kl nio och jag satte mig med en gång och glodde in i tvn, andra avenyn får man ju bara inte missa!
Sen la jag mig, var mkt igår så han inte uppdatera...

...Idag:
Jag kom nyss hem från en underbar (!?) dag i skolan, haha, nej men det var ju som vanligt, och nu är det en lång eftermiddag med plugg som jag kommer hålla på med -.-
Men jag kan ju int sitta flera timmar i sträck, så jag tar lite pauser då och då, och så kommer jag ju uppdatera lite!

Facelook

Idag körde jag på mjukiskläder, så jag orkar nt lägga upp bild på outfit idag!  


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0