Kommit hem från pizzerian nyss!

Vi kom hit runt 12, så har jag hjälpt farmor lite med sin nya mobil, haha, hon har en sony eriksson men förstår inte så mycket, så jag hjälpte henne med tex hur man ändrar ringsignal, ;D
Sen gick vi och köpte massa gott och så gick vi och åt pizza, mums!
Efter det tog vi en promenad, vi skulle hälsat på min och pontus kusin som är snart 2 år, men dom var inte hemma tyvärr :/
Nu ska vi kolla på film och bara ta det lungt, bloggar imorgon, och jag orkar inte heller ladda upp bilderna från igår idag, dom kommer imorgon när jag kommit hem!
Pusss

Massa gott! Men detta tränar vi bort på måndag, hihi, ha en bra lördagskväll sweetes.


Gör mig glad? (a)
Postat av: sarah

duuum fiiiia ,

inte mkt inlägg idag .

nu kommer jag aldrig lääsa din blogg mer då :/



skojjjjja , klart :D(L)

2009-10-31 @ 23:32:21
Postat av: Inela

Hej Sofia! Det börjar vara din tur att få en ny design nu :) Hoppas du fortfarande är intresserad! När du vet hur du vill ha det är det bara att meddela mig på msn, antar att du har mig där?



Vi kan börja redan idag om du har tid :) Hör av dig!

2009-11-01 @ 11:18:32
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/
Postat av: Inela

Svar: Gör du ditt skolarbete bara och kom in på msn sen när du hinner! Jag kommer vara där hela dagen antagligen :)

2009-11-01 @ 12:01:55
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0