Lov snart, wiiiie :DD

Engelska prov imån, sen slipper jag plugga på ett tag, höstlov, så jäkla skönt!
Jag hann inte blogga mer igår, som ni kanske märkte, men om ni är snälla kanske jag lkommer med ett videoinlägg i helgen eller början av nästa vecka ? (:
Och så är jag dålig med att ladda upp bilder, men jag hinner inte, ska bara slänga upp på dagens outfit och lite sånt innan jag förtsätter plugga...
Men jag känner att jag kan det hyfsat, så jag kommer blogga senare.
Och kommentera, jag vet att kommentarsfältet är helt svart, men skyll inte på mig!, Jag har inte gjort designen sj! (a)



T shirt - gina tricot
Linne - gina trocot
Jeansleggings - bikbok!



Sliten och trött sofia, PLUGGTRÖTT, sjuuuuuukt tråkigt.. puss alla läsare (L)


Gör mig glad? (a)
Postat av: emma bruce grönbäck

söt (:

2009-10-21 @ 20:31:22
Postat av: Inela

Svar: Hejsan! Tack så mycket. Har inte designat så länge men jag har designat åt alla som frågat efter en design. Gör alltid mitt bästa för att man ska bli nöjd! :)

2009-10-22 @ 16:59:51
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/
Postat av: Inela

Svar: Oj, tack så himla mycket! Blir otroligt glad att höra det! :D

2009-10-22 @ 20:54:12
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0