Tack sötnos! ♥

Äntligen har calajsis fixat mitt kommentarsfält, tack så mycket vännen! :)
Så nu tycker jag ni ska kommentera mycket!

Jag berättade inte om igår tror jag..
Jag träffade iaf sarah vid 4, så gick vi ut med hennes hund och tog lite bilder och sånt, sen gick vi hem till henne och bara tog det lungt.
Så fick vi för oss att vi skulle baka, så vi bakade kladdkaka, och den blev skittorr!
Men helt okej för att vara oss liksom! ;)
Sen gick jag hem och kollade på hannah montana the movie, och så satt jag typ till 1 på natten och kollade på massa gamla bilder, mys.
Jag vaknade kl halv 10 idag, så jag satte mig och pluggade en timme, duktig sofia!
Nu ska jag nog kolla lite bloggar, sen ska jag äta frukost och fixa mig, så ska jag träffa emma, vet inte vad vi ska göra, men det ska bli sjukt kul för det var jättelängesen vi sågs sist!
Bjuder på en bild från igår också.. Hehe, host :D
Som det inte funkar, blir så trött på att man inte kan ladda upp bilder ibland asså!
Jaja, vi skyller på blogg.se (a)
Bloggar senare, och glöm inte kommentera! ♥




I gotta feeling

Gör mig glad? (a)
Postat av: Anonym

jag saknar dig sofia :((((((( <33333

hoppas att du har det bra <3333

2009-10-28 @ 15:42:41

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0