Ändrat mig... pil ner... (a)

Jag har ändrat mig, drickan jag köpte igår som jag tyckte smakade vatten är så sjukt god!
Haha, fast den måste vara kall, min var inte kall så det var därför jag inte tyckte den var god (a)
Men ska nog pröva några andra smaker också.


I alla fall, idag var det skola som vanligt, hade nästan ingen so, så hela klassen stack ner till stan och åt, jag och alicia åt på donken mendans alla andra åt på buffen, det är sjukt dyrt där och jag hade typ bara 15 kr, och för det kanske man får en gurka eller ngt på buffen, haha.
Sen hade vi slöjd och då hade vi heller ingen slöjd så jag sanna och alicia fortsatte med våran låt som vi håller på med i musiken, sen hade vi svenska sen sluta vi.
Jag lisa och felicia gick hem till mig efter skolan, vi kollade på hannah montana eftersom en viss lisa *host* var tvungen att se den, så nu har hon fått den filmen till hennes usb minne från mig så nu är hon överlycklig, haha, typiskt lisa, men jag älskar henne endå! ♥
Och ikväll kl 20.00 börjar idol, sen kl 21 är den andra avenyn, kan en tisdagskväll bli bättre, dont think so.





Nu ska jag ner och sätta mig framför tvn, hörs vid 10 ikväll eller imån.
2 dagar var tills jag fyller år!!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0