Im back bloggen!

Hej sötnosar, snart är jag klar med plugget till provet imån, skönt för er att slippa läsa min blogg om endast plugging, haha, men sånt är ju livet när man går i 8an liksom, :)
Jag ska sätta mig en halvtimme eller så bara och kolla igenom det som jag inte kan än, men jag lovar det tar inte långt tid!


Oj, det är redan onsdag, känns som om det var igår det var fredag, dagarna går sjukt snabbt!
Imån är det vanlig dag i skolan sen på fredag är det frisluftsdag då ska vi gå en mil sen får vi sluta, ganska chill faktiskt! :)
Får se vad som händer imån, sticker nog ner till stan en snabbis och kollar lite kläder och så.
Hade ju "vuxen kalas" igår eller om man ska kalla de så, blev ju inte så mycket gäster, kusinerna kunde inte komma så får träffa dom någon annan dag, men jag fick iaf 1000 kr och 2 filmer, inte dåligt, nu är det shoppa kläder som gäller!
Sjukt kul att jag fick ganska många kommentarer i förra inlägget förresten, tack!
Ikväll är det ju idol som vanligt, älskar det programmet, men vi hörs om en stund, puss!




Sjukt roliga är dom, jag trodde först dom var seriösa!
Undra om man kan vara så nervös som dom var, fast på riktigt menar jag då :)

 

I know you love ego pics, haha!

Gör mig glad? (a)
Postat av: linnea

söt bild :))

hur har du fått massor med ramar runt där man skriver på din blogg ? :)

2009-09-17 @ 17:19:42
URL: http://linnneablomstrand.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0