Ingen bra uppdatering igår kväll, sorry (a)

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår kväll, men hann inte för det var ju idol sen kollade jag på ett annat program också, men nu skriver jag ju! :)
Idag har det inte hännt så mycket, juste, vi hade ju mattediagnos idag, det gick skitbra!
Och mina och pontus pizzor var riktigt goa igår, kolla bara!



Jag tycker att min ser godast ut, pontus hade ju ost, tacoschips, skinka och tomatketchup på sin, liksom typ 100 kg ost och tacoschips, hallå ?
Vilken tycker ni ser godast ut ?
Nu ska jag äta och sen ska jag, det vet jag inte vad jag ska göra, hörs snart!

Gör mig glad? (a)
Postat av: Ems♥

Idag kmr det bli 2 finalister på veckansblogg!! Du behöver fler röster för att bli en av dem! Så kom igen och rösta på dig själv elr nån annan? Säg åt många att rösta på dig! Ha det bääst! Krams<33

2009-09-25 @ 14:49:14
URL: http://bemsen.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0