Nu går statistiken neråt igen! :/

Hej sötnosar, har haft en sjukt bra dag idag, eller ah, väldigt bra iaf, fortfarande lite depping över kemiprovet, men jag och en till ska få några frågor som vi ska få plugga på så ska vi liksom göra omprov så då blir det G!
Vi hade gympa sista lektionen, spelade fotboll, haha det gick la sådär bra, men kul var det, och det blåste som f*n!
Så jag kom hem runt tre, och så har jag pluggat no och matte läxa, har diagnos i matten imån, typ som ett litet läxförhör, men det fixar sig!
Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag göra klart mitt so arbete, håller på att renskriva på datorn nu så det är rätt kul, då kan man ju liksom kolla på tv samtidigt liksom, för då behöver man ju inte konsentrera sig så mkt för man har redan skrivit allt bara skriver rent liksom! :)
Och nu har statistiken börjat gå neråt igen, den gick uppåt väldigt mycket förra veckan, eller för mig är det mycket med 25 läsare, haha, kul att några läser min blogg iaf!
Och sluta inte, om ni vill att jag ska börja skriva något annat eller lägga upp fler bilder och så så gör jag ju det.
Allt för mina läsare liksom!
Missar träningen också idag för att jag måste plugga! :(
Jaja, skolan går väl först, åttan är jobbig, prov och läxor all the time liksom.
Men snart är det lov, vecka 44 tror jag att det är, ska bli skönt!
Men nu ska jag hoppa in i duschen sen göra so, så vi hörs senare ikväll, love (L)
Inga bilder nu, sorry (a)


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0