göteborg ♥

Hejbloggen! Kom hem nu, har varit en grym dag, kanon väder och mycket skratt =)
Vi kom in till gbg runt typ 2, så gick vi runt i nordstan en stund, sen satte vi oss och käka på ett cafe som hette typ paprika, det var galet go sallad där asså, gå dit, ligger typ övanför rut m. flera! =)
Sen gick vi och kollade tessie och alla dom affärerna, sen hann vi inte med så mycket mer, för alla affärer stängde ju typ 5, så jag lisa och felicia stack och hämtade ut våra biljetter till bion imorgon som vi ska gå på, vi ska se remember me! Sen tog vi en glass och satte oss i solen, mysigt! Nu ska jag käka så  hinner inte lägga upp bilderna men gör det senare, puss!

Juste, fick med mig ett par jeans shorts och en oversize tröja också, bra köp!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0