accepted

Tja bloggen! Sorry för jag inte bloggat förräns nu men har inte haft tid, eller jo det har jag i för sig haft men har inte haft datorn och sånt.. Käkade iaf en sjukt god middag, hoppade jag in i duschen, sen satte jag på en film som pontus hade, accepted heter den, faktiskt rätt rolig, lite tråkigt bara att kolla ensam.. :')
Har inte kollat klart på den skulle bara uppdatera lite, taggar till rix fm imorgon! Det ska bli skitnice faktiskt! Sist jag var där var 2008 så det var ju ett tag sen, men då var det iaf sjukt roligt och tror knappast det blivit sämre, kollade på hemsidan nyss och Anna Bergendahl, Erik Grönvall, Ola och Darin ska ju dit, så var det några andra artister också! Wiiie, ska bli så jäkla kul! Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen.
Hoppas ni haft en kanon kväll, hare gött HAJ!



Har lite dåligt med bilder nu men imorgon ska jag ta med mig kameran och minneskortet, hehe =)

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0