bäst musik just nu.. rix fm =)

Shit vilken rolig kväll! Värsta draget och skitmycket goa artister! Bilderna får ni imorgon eller senare! =)
Kom nyss hem iaf, jag och emma missade precis tåget så fick ta ett senare tåg, sen stack vi och hyrde film och köpte chips och pommac, gött mos på de! Nu käkar vi lite sen ska vi sätta på filmen, men bloggar om en stund, ska svara på kommentarerna också, jättekul att ni kommenterar, blir jätteglad! Kärlek till er ♥
Men jag tror jag laddar över bilderna imorgon för min goa vän emma sover ju här idag! Hoppas ni haft en jättebra dag, pussar!




http://emmaabg.blogg.se
Sheeeecka den!


Gör mig glad? (a)
Postat av: CLASSY - TÄVLINGAR PÅGÅR!

En sån fin och härlig blogg du har :) Allt bra med dig?



Föresten snygging, spana gärna in tävlingen jag har just nu där du har chans att vinna två otroligt bra hårvårdsprodukter! :)

2010-08-16 @ 00:07:10
URL: http://classys.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0