dålig uppdate från bokenäs jao

Tjabba !
Orkar inte blogga när jag är här, vi har så mycket annat för oss. Heheh, idag har vi spelat minigolf i pissregn, iaf en stund. Sen har vi spelat med andra ord i typ två timmar, så jäkla kul är det! Sen har vi käkat och nu sitter jag och fillan här och väntar på att dom andra ska käka klart sen ska vi bada. Ut med båten ska vi också idag. Igår på kvällen var vi ute och gick på någon bro och töntade oss, kollade på något band som spelade och snackade med några folk. Vi har liksom fullt upp. Och jag har tagit massa bilder men jag tänkte att det blir lättare om jag lägger upp dom allihop när jag kommer hem. Blir det bra ? Klart det blir.. Heheh.
Men lite webbbilder går ju fort att ladda upp. Vi hörs ikväll, ska försöka slänga in ett inlägg!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0