friendship

Är så otroligt viktigt, det spelar egentligen ingen roll, hur många vänner man har, bara det är äkta, annars är det inte vänskap, man har ju hellre två äkta vänner än hundra som inte bryr sig om en, eller hur? När man är liten så är ju allt så äkta, man kan börja leka med någon en dag, nästa dag är man bästa vänner, men nu är det inte lite lätt, vänner som man haft för kanske ett två år sen finns inte kvar, visst jag har många vänner som jag kännt länge, men det händer ju att man glider isär, man börjar på olika skolor, men man får ju samtidigt nya vänner, det är nog först nu man riktigt inser hur viktigt det är med vänskap, utan sina vänner hade man inte klarat mycket i livet, det är dom som får en att gå upp på morgonen, orka gå till skolan och orka när det är som jobbigast i livet, dom som finns där och kramar om en när man mår dåligt, och även när man mår bra. Vänskap är ju så otroligt viktigt, och jag har världens finaste vänner, som betyder allting för mig, dom är liksom ljuset i livet. Ni vet vilka ni är, Guldvärda



En bild från valborg, världens goaste brudar dära!






Gör mig glad? (a)
Postat av: Patrikgabrielle

Keep the good works comming.

2011-12-01 @ 08:53:22
URL: http://patrikgabrielle.blogetty.com

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0