i wanna be a billioner

Halloj bloggen! Kom hem för en stund sen, vi är hos mig nu, och jag ska snart käka något eftersom jag ska träna vid 6 today, men sarah får hjälpa mig med maten, för jag är inte så bra på sånt, thihi (a) Men idag hittade jag lite iaf, ett nagellack, en miletärgrön skjorta och ett par skitsnygga örhängen! Skulle egentligen köpt lite nödvändigare saker men tar det med mamma istället, höhö, här är iaf bild på det jag köpte idag! =)



Bjuder på leendet.. Den ser typ grå ut men den är egentligen militärgrön. Ska klippa av den lite för den är så jäkla lång, kommer bli skitsnygg sen! ;)



Skitsnygga örhängen!




Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

sofias första hängandes örhängen.. ? nej jag skoja :D <3

nagelack't var as snygg färg ju! :D

lägger upp outfit bilden på dig & länkar till din blogg okej? min msn dampade igår. puss!

2010-08-17 @ 19:48:43
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0