lär känna mig!

10 FRÅGOR OM DIG SJÄLV
Namn? - Sofia Engqvist
När fyller du år? - 10 september, en månad kvar exakt idag!
Några piercingar? - öronen bara..
Vad har du på dig just nu? - Shorts och randig tröja
Vilken årstid är bäst? - Sommar helt klart
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att få sova ut i lugn och ro
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Uhm jag vet inte, min personlighet?
Vad är du bra på? - Jag vet inte riktigt, vara mig själv kanske
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tsm med någon!



10 FRÅGOR OM DINA VÄNNER
Vem vet allt om dig? - Sarah Pilman
Vem är den roligaste av dina vänner? - Jag vet faktiskt inte, alla är roliga fast på olika sätt :)
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla är snygga, hallå liksom?
Vem är mest partyprisse ? - Sanna
Vem är den du helst har filmkväll med? - Lisa & felicia i think! Men alla andra med såklart!
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Hahaha jadu..



10 FRÅGOR OM DIN FAMILJ
Vem står dig närmast? -
Mamma tror jag
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jadå!
Vem är farligast i din familj? - Min mamma, höhö
Vem är coolast? - Min shtekiga bror
Har ni något husdjur? - Näpp :(
Vem har du mest gemensamt med? - Pontus
Vem står för underhållningen? - Det är nog pappa, haha!
Vem sover du oftast med? -
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Fattar inte riktigt..



10 FRÅGOR OM IDAG
Vad har du gjort? -
Rensat garderoben, kollat på eva och adam, ätit och degat.
Har du varit glad idag? - Ja, väldigt trött bara
Har du varit ledsen idag? - Ne
Har du gjort något bra idag? - Ohja! rensat garderoben ju :D
Vad ska du göra nu? - Skriva klart det här testet sen äta
Har du gjort något dåligt idag? - Nää
Vad har du ätit idag? - Carbonara, kladdkaka, frukost och vindruvor
Har du duschat idag? - Ja
Höjdpunkten på dagen? - Nja, inget speciellt, än :)
Är du trött nu? - Aa
Vad händer imorgon? - Åka till varberg, om inte, vara hemma och bli frisk..
Går du i skolan?  - Jaa
Har du varit i skolan idag? - Sommarlov!



MOBIL
Vem ringde dig senast? - Felicia
Vem ringde du senast? - Felicia
Vem sms:a till dig senast? - Henke
Vem sms:a du till senast? - Henke




ÖVRIGT
Är du hungrig nu? -
Nej inte direkt
Vad är klockan just nu? - 19.11
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook & blogg.se




Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0