med min going

Tja sötisar! Värsta chill dagen idag, började halv elva, slutade 20 i ett, nice ha? Ohyes! Efter träningen tog jag och sanna hennes moppe hem till mig, hämtade mina träningssaker, sen åkte vi hem till henne, åkte lite mer moppe, gjorde lite misslyckad mat, nä, den var faktiskt helt okej, bara det att vi är så jäkla efterblivna, så när vi hade käkat upp maten så kom vi på att det var precis samma mat vi käkade i skolan, efterblivna jao.. Sen bakade vi sockerkaka som blev lite brännd, hihi, sen har vi bara chillat. Nu ska vi kolla på top model sen vid sex ska vi träna, bloggar mer ikväll! =)



Bild från  i typ mars, glömde kameran hemma så blir inga bilder today ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0