sista augusti idag!

Sjukt vad denna månaden har gått fort, känns som inte jag hunnit med någonting.. Fast jag har endå gjort det, var ju i bokenäs i början av augusti där jag träffade otroligt goa människor, har campat i pissregn med hampus och dom, varit på rix fm och massa annat roligt, skolan började ju denna månaden också, imorgon är det redan första september, galet. Man känner ju att det är höst nu och det börjar närrma sig min fördelsedag, awsume!
Just nu sitter jag och käkar glass som pontus tog fram, gottgott, såhär innan träningen är det ju ganska bra också, hihi. Men det är inte förräns om en och en halv timme.. Var bara tvungen, och ni bryr er men vad babblar jag om.. Hejdå!

Gör mig glad? (a)
Postat av: lisa

a fast nää, 31 i morgon...

2010-08-30 @ 20:47:33
Postat av: sofia

kom på de

2010-08-30 @ 21:44:03
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0