statistiken går uppåt igen! =)





Sliiten tjej jao!

Statistiken går uppåt nu vilket är jättekul! Fortsätt läsa, om ni diggar bloggen då, hehe =)
Det blev ingen bowling förut, var fullbokat så vi chillade mest, spelade lite kort, åt chokladpudding och sånt. Dom stack vid fem ungefär sen har jag och mamma kollat på dear john men jag såg bara halva för den blev så seg eftersom jag redan sett den typ tre gånger! Snart ska vi käka sen ska jag nog bara chilla.. Imogon ska jag ut och springa på förmiddagen sen vid halv fyra ska jag träffa emma bebis! Behöver verkligen träna, har ju varit sjuk typ en vecka så har ju tappat massa kondis.. Menmen, vi hörs ju om en stund igen. Hoppas ni mår gött, pussar ♥

Gör mig glad? (a)
Postat av: meliie♥

söta bilder :D och grymt bra blogg tjejen :D

2010-08-14 @ 21:17:26
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0