summer of 2010

Tja bloggen! Asså jag vet inte vad jag ska skriva om, min blogg suger just nu, förlåt för de.. Men kan ju säga att skolan börjar på torsdag nästa vecka, fick reda på det idag av sanna. Helt sjukt asså, nio veckor har redan gått av sommarlovet, detta lovet har nog varit det bästa i hela mitt liv, än så länge iaf. Har fått uppleva massa saker, träffat många goa vänner, skrattat och bara levt livet, men dom bästa veckorna på denna somman va nog, grekland (amorgos, koufonissi, naxos) med familjen, ljustorp med mina goingar lisa och felicia, och bokenäs med hampus och dom, sen kom ju felicia, och så träffade vi så mycket goa vänner som jag tror jag kommer hålla kontakten med! Men alla dagar på stranden med mina brudar, alla myskvällar framför tvn och alla grillkvällar med vännerna har varit så himla bra, innnan sommaren började sa jag åt mig att ta vara på denna sommarn och att denna sommaren, den ska bli bra, och vet ni? Den blev bäst! Visst, vissa saker man sagt att man ska göra har kanske inte blivit av, men so what? Det kommer en sommar nästa år! Men tack alla som gjorden denna sommaren bäst, ni är guldvärda. ♥




Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0