sweet home alabama

Hej sötnosar!
Har varit hemma en timme ungefär, bussresan och det gick helt okej faktiskt! Förutom att busschafören var världens segaste, han körde typ i 30.. Men men, mina högtalare till mobilen har kommit nu iaf så ligger och lyssnar på musik och chillar lite på de. Ska ta det lugnt i helgen efter som jag inte är fit for fight, så säger man va? Höhö, men ikväll kommer bästis hem och jag saknar henne så sjukt! Suger bara att vi inte kan träffas, bläää. Nu ska jag ladda upp lite mobilbilder sen ska jag läsa den nya frida, gött! Minneskortet till kameran sitter i pontus dator som just nu befinner sig i skara.. Så får slänga upp dom när han och pappa kommer hem, så jäkla typiskt mig att alltid glömma minneskortet i datan va? Jaaa.. Här kommer iaf lite bilder från veckan, haft en kanon vecka verkligen, med familjen, hampus och dom, felicia och jättemånga andra goa människor som vi träffade där, bla emelie linn matilda, jimmy och alex!
Börjar på resan dit, lukas och pontus spexade på torp där vi handlade mat.. coola killar.
ehm..
samma kväll som vi kom dit, linus skejtar, cooling! Jag testade faktikt det, galet svårt men hur kul som hellst!
Lukis också, haha =)
Vindstilla och kanonväder, kan bannemig inte bli bättre. Bryggan och bastun och lite av hopptornet!
Jag och hampus, så jäkla skön kille, löööv him
Samma dag som felicia kom, spelade lite tennis, och vi sög ägde, right?
Lille adam och hampus!
Denna kvällen chillade vi bara och hängde med pontus hampus och linus =)
Jag älskar dig!
Kolla himlen, så jäkla fint!
Gaisarn linus oliver pontus och hampus!
Linus sötnos och jag ♥
Pontus hampus och jag, har inga bilder från kvällen därpå, men då bastade vi med emelie mathilda henke jimmy och alex, sen satt vi och snackade resten av kvällen. Mysigt!
Mina babys och jag
Brorsan ♥
Mathilda emelie och linn, igår var detta, väntade på att bastun skulle öppna, höhö
En baonta ekorre.

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0