tränat

Hej bloggen! Kom nyss hem från gymmet, fick personlig träning idag, så det gick skitbra! Fick massa övningar som var bra för en och sånt, nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag ringa alicia, plugga, och sen vid åtta ska jag kolla på fångarna på fortet då det är handbollslaget mot fotbollslaget! Idag i skolan var det rätt chill men endå önödigt, hade ju 10 kamp typ, var den enda tjejen i laget, eller iaf dom sista timmarna, kul! Vårat lag kom delad tvåa iaf, och det var faktiskt en rätt rolig dag, imorgon är det vanlig dag och så är det hemkunskap och det har jag längtat efter hela veckan, jag och alicia ska äga och ha kvar våra vgn, ohyeee! Men vi hörs senare, puss på er ♥


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0