what - a

Tja bloggen! Nu äre jag som bloggar vettu, wooho.. Idag har det varit en bra dag, och ikväll kommer det bli asnice! =) Spelade ju volleyboll, alla lag hade två killar och två tjejer men det räckte inte med killarna så jag carro amanda och felicia bildade ett girlteam, vi vann en match, förlora 2 och spela lika en, hihi, inte så bra men vi hade kul iaf! Efter vi slutat stack jag och alicia till kungsmässan, käkade på linneas, gick runt och kollade lite och sånt, sen kom hennes pöjk och då träffade jag sarah, här är lite bilder från idag! =)





sötnosar





girlpower!!

Gör mig glad? (a)
Postat av: Caroline Almkvist

så vare dedär med att länka bilderna ^.^ hihi <3

2010-08-20 @ 19:40:56
URL: http://carolinealmkvist.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0