8 dagar kvar!

16 december idag vilket betyder att imorgon är det jullov, och om 8 dagar är det julafton! Underbart!
Idag var det en lugn dag, började med handboll tjugo i tio, cyklade ner med linda och amanda, var ju som att cykla på isbana sjukt halt! Efter handbollen hade vi lunch, sen inställd musik, och sen hemkunskap, fast där fick vi bara skriva utvärdering och veta betygen, sista terminen med hemkunskap var det nu, och jag fick VG och det blir ju slutbetyget då och jag är nöjg faktiskt. Hade velat ha MVG men jag ligger inte riktigt på den nivån.. Engelska hade vi också, där körde vi ngn tävling de va la kul :) Kom hem kvart över två och vid sex ska jag dra mig mot amanda som sen kör ner till träningen som börjar halv sju. Nicenice! Nu väntar jag på att glee ska börja, aja bloggar om en stund, pussar ♥



Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0