Äntligen fredag!

Sjukt gött med fredag! Dock var jag inte på bra humör idag fick reda på att jag sänkt mig i biologin, fan! :( Hade vg och så sänkte han mig till g+.. Menmen, det är bara att kämpa om jag vill höja mig igen, det ska jag bannimig göra. För ett halvårsen hade jag varit överlycklig om jag ens fått g men nu blev jag skitförbannad på mig själv att jag sänkte mig, det är sjukt hur mycket jag vill bli bra i skolan nu. Men det är så sjukt svårt, jaja, jag ska verkligen försöka och göra mitt allra bästa! Annars kommer jag ju inte komma in någonstans.. Menmen, idag skulle jag träffat sarah, men jag ska träna och se aranäs-irsta tror jag det är med laget, och innan det ska vi träna. Men träffar henne efter! Ska skriva om dag 3 senare också, eller om jag skiter i det vet inte riktigt, beror ju på vad mina läsare vill? :) Men nu ska jag kolla mina mail, ska lägga upp en outfit bild idag också var ett tag sen! ♥

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0