Count on me

Säger godnatt med denna låten med Bruno Mars! Jag har haft en asmysig söndag, varit med mina älsklingar, nicklas och emma. Tänk att sånna små kan göra en så otroligt lycklig va? Sjukt ♥ Sen träffade jag simon en timme eller så, tog en promenad och pratade om allt och inget! Sen hem och kollade på Day after tomorrow tror jag den hette, gick på fyran och gosh va bra den är! Ska hyra den någon dag =) Nu är klockan snart ett, och nu ska jag hoppa i sängen, läsa lite ur sista boken av twilight och sedan somna, har ju looov nu så kan ju sova ut. Underbart! Imorgon ska jag nog åka in till göteborg och klippa mig, sen kanske jag och mamma kollar runt lite i stan vi får se! Klippning blir det förhoppningsvis iaf, håret är riktigt slitet nu.. Men godnatt och sov gott ♥




Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0