Dag 02 - Min första kärlek


Min första kärlek, det var en kille som hette anton, hehe, vi var ihop när jag gick i tvåan och han gick i ettan. Så han är 96a. Vi hade inget speciellt seriöst förhållande men det höll endå rätt länge, ett år faktiskt. Vi gick i samma skola så vi var med varann ibland där annars umgicks vi inte, jo vi var på bio en gång tror jag det var ;) Haha, vi skrev brev till varandra och sånt också, har faktiskt kvar några brev från honom. Skitkul att läsa nu när man är äldre! Men det var nog min första "kärlek" om man säger så, jag var ju inte direkt kär men han var den första killen jag hade. Eller jag hade rätt många killar när jag var liten var en liten killtjusare, haha, men det ska vi inte gå in på nu. Det var det tror jag! Och hann inte skriva detta igår så det fick bli idag ist! :)

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0