Dag 20 – Den här månaden

December månad har varit både bra och dålig, har känt saknad, men också lycka. Månaden började bra, julkalendern började, hade en bra dag med min lilla pappa där vi bakade osv! Träffade emma som jag saknat så, varit och kollat på skol sm, tränat mycket, och också umgåtts mycket med mina nära, snön kom det tycker jag är galet mysigt! Hade ett misslyckat luciatåg i skolan, hehe, men kul var det! Sen slutade vi nu i fredags. Och snart är det julafton, den ska jag spendera med familjen och släkten, samma på annandagen. Sen är det mellandagsrean! Dit drar jag med min bästa vän! Och förmodligen emma om vi hinner med att ses. Nyår ska jag också fira med sarah och hennes familj, kommer bli kanon ♥ Denna månaden har helt enkelt varit bra. Förutom vissa hinder, jag hoppas allting kommer ordna sig med det. ♥



Skol sm där jag och felicia var lite smått crazy, sjöng blinka lilla stjärna i megafonen bla..





Fotat med caroline och tintin!



Min kamera har inte funkat därför så lite bilder ;)

Gör mig glad? (a)
Postat av: julia

Tja fisen! :)

Blusen kostar la typ 30 spänn <3

hade pussar

2010-12-20 @ 21:48:46
URL: http://juliawahlberg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0