Forgive

Ligger endå här i min säng och borde egentligen sova men har tusen tankar i huvudet, ibland känns det som om jag inte hör hemma någonstans, jag vet inte varför. Men det gör det, jag önskar ibland jag hade vingar, att bara kunna flyga iväg hade varit skönt. När man känner att man inte hör hemma här, att bara åka till ett ställe där man kan bli accepterad för den man är. Man kan känna att man kan vara sig själv, utan någon som stör sig på en eller tycker man är skitjobbig och så vidare. Bara få känna sig att man är bra för den man är, det skulle jag behöva. När man var liten drömde man att bli stor, nu vill man bara bli liten igen. För det var då allt var så bra.



Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0