Godmorgon!

Godmorgon sunshines! Hoppas ni sovit gott, det har jag gjort! Vaknade halv tolv idag, jätteskönt att sova ut. :D Käkade supernyttig frukost, kollat lite på tv och nu sitter jag i min mjukisdress, lyssnar på musik och bloggar! Förmiddagen ser ut såhär, träna. Sen eftermiddagen vet jag inte riktigt, antingen ta det lugnt, vara hemma, städa rummet kanske. Kolla kläder till nyår osv! Imorgon! Och så ska jag skriva en årsresumering om mitt år, kan ju va lite kul att läsa tänkte jag allt. Annars kanske jag ska träffa linda! Men vi får se vad som händer nu i eftermiddag, ikväll ska jag nog bara vara hemma. Ska fråga pontus om han vill hyra film med mig eller något. Imorgon är det nyår! Den ska jag tillbringa med min familj, och sarah och hennes familj, kommer bli jättemysigt! Men nu måste jag kila, ska fixa lite innan träningen och sånt. Hörs! ♥



Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0