Julafton!

Min dag har varit kanon! Runt tolv i morse träffade jag sarah, vi delade ut julklapparna och pratade och sånt! Sen gick hon igen vid ett för då kom morfar, senare farmor och farfar. Vi åt svengott julbord, pratade om massa minnen när vi var små, sen klockan tre kollade vi på kalle anka såklart! Ett måste, sen kom tomten, haha, dela ut julklapparna och alla blev kanonnöjda med sina julklappar! :D Sen resten av dagen har vi bara myst, spelat spel och sånt. Perfek julafton! Imorgon ska vi kanske åka in till stan och kolla bio och så, och på annandagen blir det hem till farmor och farfar dit även kusiner kommer! Nice! :D



Jag och morfar ♥



Lillebror ♥



Pappa farfar och morfar!



Någon bild pontus tog..



Jag vid lite av julmaten :)

Nu ska jag gosa ner mig i soffan, och tänka på hur bra jag faktiskt har det! Godnatt, peace :D

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0