Mellandagsrea och mini julafton!


Detta har jag på mig idag! Ser kallt ut i know..

Imorse gick jag upp halv tio för jag skulle sälja tidningar, och det gick superbra! Tjänade 360 kr idag och sålde ca 25 tidningar så det är kanonbra! Mycket dricks nu när det är jul hehe.. Sen stack jag hem och duschade och sånt, sarah kom hit vid tolv så åkte vi och kollade mellandagsrean, lämnade tillbaka ett halsband jag fick så ska byta det mot ett armband och så, hittade ingenting speciellt eftersom vi inte hann kolla så mycket. Men vi ska in till stora staden på onsdag hoppas vi hittar mer då! :) Nu ska jag och familjen snart iväg till farmor och farfar där det ska firas lite mini julafton, det blir jag, mamma, pappa, pontus, farmor, farfar, kusin, farbror, hans fru och hennes barn! Plus lite hundar, wilma och fia! Ska bli jättemysigt, hörs ikväll. Tar med mig kameran också! :)

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0