Morgondagen

Imorgon ska jag först träffa ida, linda och amanda och gymma med dom vid halv tolv till ungefär halv ett. Sen möter jag Sarah så tar vi tåget till Göteborg kvart över ett, ska kolla mellandags rean, hann ju inte kolla så mycket idag, ska shoppa loss imorgon! Hoppas bara jag hittar något.. Sen ska vi förhoppningsvis se en bio, om det finns platser men det ska vi kolla senare, så uppdatering imorgon blir det inte. Vet inte ens hur man mobil bloggar från min telefon och det kostar massa pengar så bloggen kommer jag lägga åt sidan imorgon. Men om inte på kvällen så är bloggen igång som vanligt på torsdag! Nu ska jag sätta på en film och bara ta det lugnt. Träningen var förjävla jobbig så jag är helt slut! Får se om jag bloggar mer idag, menmen, här är trailern till filmen vi eventuellt ska se! :)


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0