jag är så glad att jag har dig



Du är allt och lite till, jag älskar dig så sjukt mycket, jag kan inte riktigt förklara för dig hur viktig du är för mig, jag vore inte lika glad utan dig, du gör mig hel och du gör mig glad. Du är en äkta vän och jag kommer aldrig släppa dig, jag älskar dig, du är helt underbar!


Gör mig glad? (a)
Postat av: Anonym

shit vad glad ja blir

vi har känt varann sen fyran när jag börja i eran klass, men vi har aldrig varit såhär bra vänner

du är så sjukkkkkkkkkt bra sofia och jag älskar dig jävligt mke !

ingen alicia utan sofia så äre bara

tack för du finns!

2010-02-26 @ 11:34:56
Postat av: alicia

shit va glad jag blir (a)

sofia du är hur bra som helst och jag vet seriöst inte vad jag skulle göra utan dig

jag älskar dig jävligt mke!

2010-02-26 @ 11:40:29

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0